söndag 2 september 2012

En griffeltavla

Nu har matrummet fått sig en griffeltavlevägg! I förrgår fick jag idén om att just kortväggen i matrummet skulle göra sig perfekt som svart griffeltavla. Igår gick jag och köpte färg och griffeltavlepenna på Granit och satte igång och målade. Idag är det klart och jag är jättenöjd. Jag älskar verkligen när man kan gå från idé till handling till färdigt resultat så pass snabbt. Nu kan vi ställa om stolarna i matrummet till några rader med skolsittning och köra föreläsningar här hemma. Så här ser det ut:






2 kommentarer:

  1. Snyggt, och åh vad toppen att kunna fixa så snabbt. Själv känns det som att alla mina förändringslösningar här hemma kräver 1, mycket pengar och 2, kunnande som ingen familjemedlem har.

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det är så skönt när man får saker gjorda på en gång. Lika jobbigt är det med sånt där man är beroende av någon eller något som man inte kan styra över själv.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails