söndag 4 mars 2012

Liljevalchs vårsalong och vår på balkongen

Idag var jag på Liljevalchs vårsalong. Det var en otroligt fin och soliga dag och vi började dagen med att lägga ut trätrall på balkongen som vi köpte på IKEA igår. Vi köpte också den fina fåtöljen på bilden!

Vi ställde ut balkongmöblerna och sen satt vi på balkongen i solen och hade utomusfikapremiär. Det var varmt och skönt med fårskinnet i fåtöljen. Väldigt trevligt!

Sen var det alltså dags för Liljevalchs. Tyvärr måste jag säga att vårsalongen var en besvikelse. Jag tycker att det har varit riktigt bra två år i rad men i år kändes det tristare. Det var några intressanta verk men det kändes som färre än vanligt. Efter en bra utställning brukar jag känna mig uppfylld och inspirerad och vill bara hem och ästta igång och tillverka saker, men så var det inte nu. Inte ens shopen var särskilt rolig! Men det är ju alltid en trevlig utflykt ändå.

Bäst på vårsalongen var de här MC-västarna, riktiga Bandidos de där:


Fint var det också att kunna ta färjan från Djurgården till Slussen i vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Vad jag blir avis när du skriver om din balkong!

    Måste få komma och sitta på den snart.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen härligt med balkongen! Ser fram emot många soliga fikastunder där. Självklart ska du komma och prova den snart!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails