måndag 25 februari 2013

Poddar jag gillar

Äntligen har jag hittat hela TVÅ stycken poddar som jag gillar. Jag är oftast inte så mycket för sköna killar så det är ganska många poddar som går bort redan där. Men i och med att Vreden hade premiär idag så har jag alltså två som jag gillar och kommer följa.

1. Vreden. Med: Anna Herdy, Annahita Yazdi och Clara Lindblom. I första avsnittet träffar vi Rebecca & Fiona och Tommie X.


Lyssna här:


2. En varg söker sin pod. Med: Liv Strömquist och Caroline Ringskog om allt möjligt.

Lyssna här.

3. Just det, jag gillar ju Värvet också.


2 kommentarer:

  1. Hej Ina! Vad glada vi blir över att du gillar vår podd!

    Tack och stor kram från Vreden-redaktionen!

    SvaraRadera
  2. Hej Vreden! Vad kul att ni hittade hit, keep up the good work. Vi hörs (eller jag hör er i alla fall)!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails