fredag 4 juni 2010

The Cambridge Satchel Company

Idag fick jag en oerhört fin väska som jag beställt från The Cambridge Satchel Company. Det brukar vara stört omöjligt att hitta en riktigt fin ryggsäck som inte bara ser sportig ut, men nu har jag gjort det och nu är den min. Man kan välja om man vill att väskan ska ha ett handtag (då är det en Batchel) eller inte (då är det en Satchel) och om det ska vara axelrem eller ryggsäcksmodell. Man kan till och med få sina initialer ingraverade om man vill. Min är en Batchel i ryggsäcksmodell. Det var extra trevligt att öppna paketet eftersom det var så fint inslaget. Se bara på dom här bilderna:
Bild på väskan in action från deras egen sajt:

6 kommentarer:

  1. Här har jag raidat Hongkongs alla väskaffärer i en månad utan att hitta nåt jag gillar (eller jo, en Marc Jacobs-väska och sen två väskor jag inte hatade) för att idag erkänt mig besegrad. Och så dök det här tipset upp och nu verkar allt lösa sig bara sådär. Tack :)

    SvaraRadera
  2. Hej, jag undrar vad du fick betala för frakten, om du kommer ihåg? Skulle vara sjukt tacksam för svar!!

    SvaraRadera
  3. Jag hittade ordermailet från beställningen som tur var för annars hade jag inte alls kommit ihåg vad det kostade! 12 pund fick jag betala för frakten.

    SvaraRadera
  4. Hej,vilken storlek har du i din väska och hur mycket betalade du för väskan plus frakt...vill köpa en sådan men vet ej vilken storlek(13,14 eller 15).Tack.

    SvaraRadera
  5. Väskan är 15 tum och kostade totalt 97 pund med frakt. Jag köpte väskan 2010 så den kan ju kosta lite annorlunda nu och pundet har kanske inte samma kurs då som nu.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails